تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : admin
حوزه : مازندپلاس
شماره : 6353
تاریخ : ۱۹ بهمن, ۱۳۹۷ :: ۱۳:۱۰
قابل توجه استاندار و مجمع نمایندگان مازندران اندر حکایت مدیرکلی که در ۳ دولت حاضر است / ضعف اداره کل راه آهن مازندران پشت پرده های سیاست

مازندپلاس ؛ این قدر از ضعف ها و مشکلات و نتوانستن های اداره کل راه آهن شمال و مدیریت گران پاشا گفته شد و نوشته شد و هیچ اتفاقی نیفتاد که آدمی شک می کند در این اداره کل اصلا گوشی برای شنیدن و عزمی برای اصلاح کردن و توانی برای کار کردن وجود دارد مشکلات راه آهن آنقدر زیاد است که اصلا به نوع جذب نیروها و نحوه نظارت بر پیمانکاران و وضعیت معیشتی کارگران و رضایت اهالی راه آهن که یا گوشت و پوست و استخوانشان با ریل و قطار عجین شده نمی پردازیم حریم! مشکلی که در همه حوزه های مرتبط با راه وجود دارد و در راه آهن از یک مشکل در حال بدل شدن به بحران است بسیاری شهرها به دلیل عبور راه آهن از وسط شهر و حریم و حدود راه آهن مبلمان شهری شان و زندگی شهروندانشان در حاشیه قرار گرفته و آن قدر شنیدیم که قطاری با عابر و رهگذری برخورد کرده که دیگر این فاجعه برای مردم مازندران " عادی " شده است نکته تاسف برانگیز اینجاست که مدیران ارشد راه آهن کشور خیال می کنند در مازندران قحط الرجال است و جناب مدیر کل در ۳ دوره حضورش در دولت های محتلف در این مصند با وجود عدم ارائه بیلان مناسب و عملکرد نامناسب و قرارگیری در ورطه روزمرگی راه آهن مازندران را که جزو شریان های حیاتی توسعه استان محسوب می شود با سکون مواجه ساخته است امید می رود استاندار مازندران به عنوان نماینده ارشد دولت تدبیر و امید و عامل اجرایی سیاست های دولت در استان و همچنین نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظرین بر دستگاه ها به اتفاق هم فضایی ایجاد کنند که یا فرصتی برای دیگر اعضای خانواده بزرگ راه آهن برای مدیریت و تزریق ایده های نو فراهم آید یا در صورت عدم توانایی برای انجام این کار مدیر کل محترم استانی را ملزم به ارائه گزارش و اقناع مردم نماید مردم استان با توجه به وجود زیرساخت های عظیم راه آهن در مازندران توقع در همین حد از اداره کل دارند و این انفعال و روزمرگی برایشان قابل پذیرش نیست * این گزارش ادامه خواهد داشت

© 2019 تمام حقوق این سایت برای پایگاه خبری مازند پلاس محفوظ می باشد.